Oproep: Nieuwe bestuursleden gezocht!

11 juli 2007

Oproep: Nieuwe bestuursleden gezocht!

Het interim-bestuur van de afdeling Zwolle is sinds de Algemene Ledenvergadering van 27 juni jl. aan het werk. We hebben op dit moment de taken onderling verdeeld, maar we hebben nog wel versterking nodig! We zijn o.a. op zoek naar een actiecoördinator, die samen met het bestuur acties voorbereidt en uitvoert. En we zoeken een opvolger voor onze huidige penningmeester. Ben jij iemand met een financiële achtergrond en/of heb je boekhoudkundige vaardigheden? Meld je dan bij ons!

Of is het onderhouden van contacten met bijv. nieuwe leden, wijkcoördinatoren of de jongeren van ROOD meer iets voor jou?
In overleg kunnen we kijken welke taken je wilt en kunt uitvoeren. Afhankelijk van je functie vragen we een investering van een paar uur per week. Dit kan in campagnetijd natuurlijk oplopen.

Wij bieden je een enthousiast en gedreven interim-bestuur en fractie, met de mogelijkheid om je talenten te ontwikkelen. Als bestuurslid kun je meepraten over partij- en maatschappelijke thema's via regioconferenties en congressen.
Het bestuur vergadert eens in de drie weken.

Wij hopen dat we ergens tussen half oktober en januari 2008 een nieuw bestuur aan de ledenvergadering kunnen voorstellen. Samen zetten we de schouders er onder!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marion van Ling, interim-voorzitter, tel: 06-49391630 of e-mail: zwolle@sp.nl.