De nieuwe ZO Krant is uit

22 februari 2009

De nieuwe ZO Krant is uit

De SP informeert de inwoners van Zwolle het hele jaar door en niet alleen in verkiezingstijd. Zo verspreiden wij vier maal per jaar de ZO Krant. De komende weken worden door actieve SP-leden in totaal 15.000 kranten verspreid in Zwolle. Een deel van de kranten zal persoonlijk aan de mensen overhandigd gaan worden, waarbij de SP in gesprek gaat met de bewoners over hun buurt. Je kan zelf ook meehelpen door de krant in jouw buurt of straat te bezorgen.

In deze editie van de ZO-krant staat onder andere een artikel met Agnes Kant over hoe Nederland menselijker en socialer kan. Jan Marijnissen schrijft president Barack Obama aan. Ewout Irrgang gaat in op de financiele crisis. Verder een interview met ondernemer Hennie van der Most en een artikel over ontwikkelingssamenwerking.

Als je zelf ook de ZO-krant wilt verspreiden in jouw buurt, neem dan contact op met onze organisatiesecretaris Harmke Schoenmaker (038-4549924 of h.schoenmaker@tomaatnet.nl)