Derde winst op rij: opnieuw beste politieke website in Zwolle!

26 mei 2009

Derde winst op rij: opnieuw beste politieke website in Zwolle!

Voor het derde achtereenvolgende jaar is de website van de SP in Zwolle uitgeroepen tot beste politieke website in Zwolle. Deze prijs werd afgelopen maandagavond tijdens de gemeenteraadsvergadering uitgereikt. Deze verkiezing is georganiseerd door Lev-06 en deze heeft hiervoor een aantal professionals uitgenodigd om de websites van de Zwolse politieke partijen te beoordelen. De SP deelt dit jaar de eerste plek met Lev-06.

Het commentaar van de jury op de website van de SP is als volgt:
De website van de SP is ook dit jaar weer een verademing in vergelijking met een groot deel van de andere sites van de politieke partijen in Zwolle. De vormgeving is weliswaar landelijk, maar dat ziet er dan ook wel erg goed uit. Het menu kan af en toe verwarrend werken; met één klik ben je ineeens bij de landelijke website en moet je erg veel moeite doen om terug te komen in Zwolle. De lokale afdeling haalt wel zo veel mogelijk uit de site wat technisch en vormgevingstechnisch mogelijk is. Deze site staat niet voor niets al drie jaar bovenaan bij Ranking the Sites.

Tot slot de cijfers van de SP:

• Actualiteit 8,3
  • Leesbaarheid 8,0