SP plakt eerste verkiezingsposters

17 januari 2010

SP plakt eerste verkiezingsposters

Gisteren heeft de SP de eerste posters geplakt voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart. De campagne begint in Zwolle met de nieuwe SP verkiezingsposter 'Jij, Ik, Wij'. De SP stelt de mensen en zijn keuze centraal. Daarom spreken wij de mensen persoonlijk aan om samen met de SP de Zwolse samenleving socialer en rechtvaardiger te maken. Want jij en ik zijn samen wij. Met 'wij' benadrukt de SP ook het gemeenschapsgevoel dat de partij wil bevorderen.

SP-lijsttrekker Tjitske Siderius: ‘De SP wil graag samen met de mensen zaken veranderen in de Zwolse samenleving. Daarom zijn wij niet alleen met de verkiezingen actief en op straat, maar ook als er geen verkiezingen zijn. De partij wil het niet bij woorden laten, maar ook actief meehelpen. Dus praten we met mensen, doen we onderzoek in de buurt en op de werkvloer, schrijven we rapporten, voeren we actie en komen we met aanbevelingen en oplossingen. Bij onrecht kijken wij niet toe, maar ondernemen actie. Dat is de kracht van de SP’.

Op 28 januari zal de partij haar campagne op ludieke wijze officieel aftrappen.