SP stelt Emile Roemer voor in Holtenbroek

28 april 2010

SP stelt Emile Roemer voor in Holtenbroek

De SP in Zwolle zal op zaterdag 1 mei de net verkozen lijsttrekker Emile Roemer voorstellen aan het Zwolse publiek in Holtenbroek. Afgelopen zaterdag 4 april begon de partij haar verkiezingscampagne onder het motto ‘de grote schoonmaak’.

De Zwolse SP start zaterdag haar campagne in Zwolle door van 11:00 tot 14:00 uur in het winkelcentrum van Holtenbroek visitekaartjes van Roemer uit te delen aan het winkelend publiek.

Zwolse SP-voorzitter Frank Futselaar: ‘Met Emile Roemer hebben we de juiste man om de SP op 9 juni naar een overwinning te leiden. Een stem op de SP telt deze verkiezingen voor vier: je maakt de SP sterk, dwingt de PvdA naar links te kijken, stuurt Balkenende uit het torentje en houdt de VVD buiten de deur.’

Volgens de partij is het nú tijd om te kiezen voor verandering en te beginnen met een grote schoonmaak. De SP wil de boel opruimen, de bezem door de tent halen en de zaak stevig in het sop zetten en opfrissen.