Superzaterdag in Zwolle

12 maart 2017

Superzaterdag in Zwolle

Foto: Kirsten Lindeboom

Afgelopen zaterdag was de SP in diverse Zwolse winkelcentra te vinden met een mooie boodschap.Op 15 maart hebben Zwollenaren de kans om te kiezen voor een socialer Nederland! De actie was een groot succes en er waren veel positieve reacties.

Foto: SP

De Zwolse afdeling heeft groot uitgepakt met diverse acties in de wijken Aa-landen, Berkum, Holtenbroek, Zwolle Zuid en Assendorp. Er zijn veel gesprekken gevoerd op straat, folders uitgedeeld, de klopploeg is langs de deuren gegaan en er was een blikkenspel waarbij men de zorgkosten en het eigen risico omver kon gooien.

Foto: Kirsten Lindeboom

Van het winkelende publiek kwamen veel positieve reacties en steunbetuigingen. Zo waren er velen die vertelden dat ze de SP een warm hart toedragen en dat de SP op hun stem kan rekenen. Veel van de zwevende kiezers die de actievoerders spraken, hebben nu wel een keuze kunnen maken.

Foto: Kirsten Lindeboom

Op woensdag 15 maart zijn de stembussen geopend. Dit is het moment om te kiezen voor een andere koers: een eerlijker en socialer Nederland. Een land waar de zorg geen markt is en waar multinationals geen belastingcadeautjes krijgen. #PakDeMacht