Ledenvergadering kiest nieuwe bestuursleden

25 november 2019

Ledenvergadering kiest nieuwe bestuursleden

Foto: SP Zwolle / Zwolse SP-leden op de ledenvergadering van 20-11-2019.

Op woensdag 20 november belegde de Zwolse SP een ledenvergadering in de aanloop naar het landelijke SP-congres op 14 december. Op dit congres worden belangrijke beslissingen genomen over de toekomst van onze partij en ook wij hebben onze ideeën over een nieuwe koers. Daarom waren onze leden uitgenodigd om te praten over het aangepaste congresstuk en aanpassingsvoorstellen daarvoor. We stemden ook voor een nieuwe landelijk partijbestuur.

Foto: SP Zwolle / Bruno Leitão is verkozen als nieuw lokaal bestuurslid.
De Zwolse SP koos ook twee nieuwe bestuursleden voor het lokale bestuur: Bruno Leitão (met SP-trui op de foto) en Koen van Baal. Bruno is een activist met veel ervaring die vorig jaar verhuisde van Enschede naar Zwolle. Koen was gemeenteraadslid voor de SP tijdens de vorige raadsperiode van 2012 tot 2018 en tegenwoordig is hij burgerraadslid van de gemeenteraad. Bruno en Koen: van harte welkom!

We namen ook afscheid van Lisanne Oldenkamp als bestuurslid. Zij heeft zich sinds jaar en dag met grenzeloze toewijding ingezet voor de SP Zwolle en nu ze verhuisd is naar Dedemsvaart gaat ze daar knokken voor een betere wereld. Lisanne: ontzettend bedankt voor je harde werk en heel veel succes met deze nieuwe stap!