Campagnedag statenverkiezingen eindigt in Zwolle

21 februari 2015

Campagnedag statenverkiezingen eindigt in Zwolle

Foto: Maarten Hulstijn

De start van de SP-campagne voor de verkiezingen voor Provinciale Staten in Overijssel eindigde vandaag bij het provinciehuis in Zwolle. SP-lijsttrekker William van den Heuvel plakte een verkiezingsposter op het bord tegenover het provinciehuis.

Foto: Maarten Hulstijn

De campagnedag begon vanochtend in Almelo, waarna er gestopt werd in Deventer, Raalte, Heino en uiteindelijk Zwolle. Tijdens het ochtendprogramma was ook Emile Roemer aanwezig. Onder de slogan "Reken Af" roept de SP kiezers op via Provinciale Staten af te rekenen met het kabinet, dat niet kan standhouden als het de meerderheid in de Eerste Kamer verliest. Daarnaast moeten er natuurlijk zoveel mogelijk SP-ers in het provinciebestuur, zodat eindelijk werk kan worden gemaakt van een sociaal Overijssel.

Foto: Maarten Hulstijn

Na het provinciehuis werd in de Zwolse binnenstad nog verder geflyerd voor de verkiezingscampagne. Alle voortekenen wijzen op een mooie uitslag voor de SP!